Saturday 23 October 2010

                                         FJALA ME E EMBEL NE BOTE "NENE"



Errësirë! Nuk dukej asgjë,shpirti im shëtiste rrugëve të mbuluara me mbulesën e mundit të të shumë grave,por nuk e dinte ku shkonte,ishte natë, errësirë përsëri,zhurma monotone e pikave të shiut më  ngacmonte pandërprerë,era nuk po i linte të qeta gjethet, i çonte sa andej këtej,të gjorat ato.Nuk po e kuptoja përse e bënte këtë përse?
 - Mundohesha sa më shpejtë të largohesha nga ai ferr,nuk mundesha,ajo erë e tërbuar nuk po më linte të qetë ,isha robëruar në një udhëkryq si zogu në kafaz.
-Nuk kisha zgjedhje tjetër veçse të ulesha dhe shpirtin ta lija në duart e erës, kush e din mbase do t’u bashkangjitet edhe ai gjetheve.Një zë sa i ashpër aq edhe i ëmbël nuk e di nga erdhi por …
Më psherëtiu vetëm një fjalë “edhe unë kam të drejtë të jetoj”.Edhe pse ishte një psherëtimë e vogël,jehoi fuqishëm në ato rrugë të shkreta.
-Hëm, të shkreta thashë,ato nga ajo jehonë u mbushën plot e përplot me gra.
-Dy pika loti gëzimi të pafajshëm rrëshqitën nga sytë e mi dhe u rrokullisën mbi faqet e mija e për të rënë më pas në tokë,dhe çdo gjë ndryshoi…
-Një rreze e artë depërtoi nëpër humnerën e zezë të rrezeve dhe i dha jetë atij momenti.
-Ferri u shëndrua në një parajsë ku shumë shpirtra të munduara grash lundrojnë të qeta.
-Dhe sot pas shumë vitesh në ditën e 8 Marsit në çdo vend sundon ”kopshti i magjive”  ku mund të bësh buqetë sipas dëshirës për njeriun më të dashur në botë…  “NËNËN”.


The history of mothers day: <--->




      The modern Mother's Day is celebrated on various days in many parts of the world, most commonly in May or in March/April, as a day to honour mothers and motherhood. In the UK and Ireland, it follows the old traditions of Mothering Sunday, celebrated in March/April.
     In most countries, Mother's Day is a recent observance derived from the holiday as it has evolved in America. When it was adopted by other countries and cultures, it was given different meanings, associated to different events (religious, historical or legendary), and celebrated in a different date or dates.
Some countries already had existing celebrations honoring motherhood, and their celebrations have adopted several external characteristics from the US holiday, like giving carnations and other presents to your own mother.
      The extent of the celebrations varies greatly. In some countries, it is potentially offensive to one's mother not to mark Mother's Day. In others, it is a little-known festival celebrated mainly by immigrants, or covered by the media as a taste of foreign culture (compare the celebrations of Diwali in the UK and the United States).

No comments:

Post a Comment